300 rabatterte billetter ble revet bort på et døgn i første salgsrunde til Oslo Business Forum den 2. november. Etterspørselen har vært over all forventning og det er tydelig at deltakerne på "Fremtidens teknologi og ledelse" likte programmet som ble servert for 2. november.
Løper du fort nok? Vi er så heldige at vi allerede etter et døgn kan si at vi er utsolgt for de 300 rabatterte billettene som ble sluppet onsdag 22. mars under konferansen "Fremtidens teknologi og ledelse".
Eirik Norman Hansen, foredragsholder under vår andre konferanse, skrev på Facebook at dette er "noe av det proffeste jeg har vært med på som foredragsholder – tusen takk for at jeg fikk være med." Dette er vi utrolig stolte over å få høre.
I går hadde Oslo Business Forum sin andre konferanse. I den anledning ble neste konferanse lansert under temaet ”Technology, Marketing & Leadership”, som holdes 2. november. Det ble stor applaus i salen da programmet ble lansert og de rabatterte billettene ble revet bort på litt over et døgn.
På kort tid har Oslo Business Forum blitt et merkenavn som gjenkjennes ved å være én av de viktigste plattformene for nettverk og kunnskapsdeling, og har tatt næringslivet med storm. Det har vært blod, slit og tårer – men det var verdt hver eneste blodsmak.
Google-sjef i Norge deltar for andre gang på Oslo Business Forum og begge gangene som foredragsholder. Sist ventet det en uttalelse – en uttalelse som fortsatt sitter godt plantet i selskapets bedriftskultur. Oslo Business Forum var det mest profesjonelle arrangementet han noensinne hadde deltatt på. Siden har Grønbech vært en god støttespiller til Oslo Business Forum.
Det kryr av flinke og interessante mennesker på internett. Mennesker som gir verden sin erfaring og kunnskap, og som brenner for det. Gary Vee er intet unntak, og 2. november 2017 kommer han til Oslo. Sammen med Anita Krohn Traaseth, Berit Svendsen, Kristin Skogen Lund, Thomas Anglero, Jan Grønbech, Johan Brand og Thomas Moen, skal vi sammen revolusjonere konferansenæringen.
– Vi setter oss aldri begrensninger for hva vi skal gjøre – vi utvider heller komfortsonen, sier daglig leder Christoffer Omberg.