Leadership

DHL klar som hovedsponsor

Written by Daniel Gauslaa | Oct 12, 2016 1:09:01 PM

DHL Global Forwarding Freight, den globale markedslederen i logistikkindustrien, blir ny hovedsponsor for Oslo Business Forum.

DHL har som mål å forenkle ditt liv, ved å levere innovative løsninger som sparer bedrifter for tid og penger. Gjennom sin tilstedeværelse i mer enn 220 land knytter de verden sammen og skaper nye muligheter for handel. Fra 1814 og frem til i dag har selskapet utviklet nye og innovative løsninger for transport av varer, og er i dag verdensledende på flyfrakt, sjøfrakt og bilfrakt.

Nå har DHL valgt å bli hovedsponsor i Oslo Business Forum, en årlig næringslivskonferanse innen ledelse, som arrangeres for første gang 17. november. Da kommer blant annet Sir Alex Ferguson.

- Vi er overbevist om at effektiv logistikk i enda høyere grad kommer til å bli nøkkelen til suksess for mange bedrifter i tiden som kommer. Nå får vi en fantastisk mulighet til å dele våre erfaringer og lære mer sammen med 1400 ledere fra næringslivet. Oslo Business Forum har hele veien lagt til rette og bidratt til kreative og spennende idéer i vår kommersielle tilnærming til arrangementet. Vi gleder oss til å delta, sier Kim Werner, Commercial Business Developer i DHL.

Som partner i Oslo Business Forum får man muligheten til å eksponere seg ovenfor 1400 beslutningstakere i norsk næringsliv. Videoeksponering, lunsj med foredragsholdere og dialog mot en svært attraktiv målgruppe er bare noen av mulighetene som et samarbeid med Oslo Business Forum innebærer.

- Vi er svært stolte av å ha DHL Global Forwarding Freight med på laget. Det er viktig for oss med en samarbeidspartner som styrker Oslo Business Forum sin merkevare. Ikke bare er de en pionér innen logistikk, men de er også en av de mest kreative samarbeidspartnerne. Dette vil å øke opplevelsen til deltakerne under arrangementet. DHL er også en av hovedsponsorene til Manchester United, noe som gjør at det følger en rød tråd under vårt arrangement med Sir Alex Ferguson, sier Marius Røed Wang, markedsansvarlig i Oslo Business Forum.