Er det mulig å endre måling av aktivitet? Er den gamle modellen med å se på timeforbruk og så beregne en pris for en leveranse snart historie?
Kan det være andre måter å vise til verdi på som gjør at vi må tenke nytt rundt prising av tjenester?
Denne uken har vi fått besøk av Morten T. Hansen, professor i ledelse ved Berkeley University of California. Sammen med Jim Collins har han skrevet bestselgeren “Great by Choice” og er forfatteren av “Collaboration” and “Great at Work”.
Morten var foredragsholder på Oslo Business Forum 2020: The New Normal med en av de beste tilbakemeldingene i Oslo Business Forum sin historie. Derfor var det på tide med en oppfølging på noen av punktene som ble diskutert der med Morten.
I denne podkastepisoden kan du blant annet høre mer om:
Episoden kan du høre overalt der du hører podkast, på Spotify, iTunes eller i spilleren ovenfor. Husk å abonnere for å få kommende episoder rett inn i spilleren din.
Tusen takk til programleder Tor Haugnes og vår samarbeidspartner All In.